Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 12:04:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/19819 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Kopli tn 33 // 86a // 96j // Kopli tänav T5 // Kopli tänav T6 // Paavli tn 1 
// Paavli tänav // Paljassaare raudtee R1 // Paljassaare tee T1 // 
Paljassaare tee T15 // Paljassaare tee 1 // 1a // 3 (Kaugküttetorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27466554>  (menetlus nr: 
502214), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.