Subject: Webdesktop: Eesti vastu algatatud rikkumismenetluste lõpetamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 12:25:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/4575-4
Reg. kuupäev: 21.07.2025

Tere

Anname teada, et Euroopa Komisjon võttis 17.07.2025 vastu otsuse lõpetada 
Eesti suhtes järgmised rikkumismenetlused:

1. Nõukogu direktiiv (EL) 2018/131, 23. jaanuar 2018, millega rakendatakse 
Euroopa Ühenduse Reederite Ühingu ja Euroopa Liidu Transporditöötajate 
Ametiühingute Liidu sõlmitud kokkulepet muuta direktiivi 2009/13/EÜ 
kooskõlas 2006. aasta meretöönormide konventsiooni 2014. aasta muudatustega, 
mille Rahvusvaheline Töökonverents kiitis heaks 11. juunil 2014 
(rikkumismenetlus 2020/0169, mitteõigeaegne ülevõtmine);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2021/1187, 7. juuli 2021, 
millega tõhustatakse üleeuroopalise transpordivõrgu (TEN-T) väljaarendamise 
edendamiseks võetavaid meetmeid (rikkumismenetlus 2023/0206, mitteõigeaegne 
ülevõtmine).

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]