Subject: C-201/25 ja C-253/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 15:54:05 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/305
Kohtuasja number: C-201/25 ja C-253/25
Vastuse kuup�ev: 30.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: avaliku sektori t��tajad; kuritarvitus; t�htajaline ja alatine 
t��taja
�iguslikud vormid: direktiiv 1999/70/E�; direktiiv 2012/29/EL; direktiiv 
2014/67/EL; EL p�hi�iguste harta artikkel 21; EL p�hi�iguste harta artikkel 
47; EL p�hi�iguste harta artikkel 54

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8246

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium