Subject: [EIS] Ülesande täitmise tähtaeg on muutunud
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 14:50:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) antud ülesande täitmise tähtaega on muudetud.
Uus tähtaeg on 29.08.2025 23:59

Ülesanne anti täitmiseks 21.04.2025 18:27
Link ülesande täitmise menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c8b2f855-333f-4a0e-a61d-b418683fbcbd?activity=2

Eelnõu toimik: 4.8.1/25-0185 - COM(2025) 138 Recommendation for a COUNCIL 
DECISION authorising the European Commission and the High Representative for 
Foreign Affairs
and Security Policy to open negotiations for individual Strategic 
Partnership
Agreements with each of the six Gulf Cooperation Council countries (Bahrain, 
Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia and the United Arab Emirates)
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c8b2f855-333f-4a0e-a61d-b418683fbcbd

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main