Subject: Andmed vastuseks kirjale 13-3/2357-1
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 15:29:00 +0300

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Andmed vastuseks kirjale 13-3/2357-1

Registreerimise kuupäev: 30.06.2025

Registreerimise number: 2-1-1/2025/4459

Juurdepääsupiirang: AK
Juurdepääsupiirangu alus: AvTS § 35 lg 1 p 12

Edastame küsitud andmed.

Lugupidamisega

  <http://www2.rik.ee/delta/RIK_logo.png>  <http://www.rik.ee> www.rik.ee
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.