Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 48226202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 09:51:59 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 48226202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8687442&turva=e50df15ae9305216992045406de34182> 
&teade=8687442&turva=e50df15ae9305216992045406de34182

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 48226202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8687442&turva=e50df15ae9305216992045406de34182> 
&teade=8687442&turva=e50df15ae9305216992045406de34182

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8687442&turva=e50df15ae9305216992045406de34182> 
&teade=8687442&turva=e50df15ae9305216992045406de34182

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court