Subject: EL projekti raames valminud kursuste haldamine Digiriigi Akadeemia õppeplatvormil
From: "Martin Avameri" <[email-masked]>
To: "digiakadeemia - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 09:28:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Väga austatud Digiriigi Akadeemia, Majandus ja Tööstusministeerium

Teema: 2022-2025 EL projekti raames valminud kursuste haldamine Digiriigi
Akadeemia õppeplatvormil (Digiriigi Akadeemia on avaliku sektori
e-kursuste ja digiteadmiste õppeplatvorm, digiriigiakadeemia.ee).

Soovin EL projekti raames valminud kursuste haldamise õigusi Digiriigi
Akadeemia õppeplatvormil (Avaleht | Digiriigi Akadeemia õppeplatvorm
<https://digiriigiakadeemia.ee/> ),
kursused ("Tervishoiu valdkonna õppejõudude pilootkursus -E-tervise alused
<https://digiriigiakadeemia.ee/course/view.php?id=99> " ja "Tervishoiu
<https://digiriigiakadeemia.ee/course/view.php?id=104>  valdkonna
õppejõudude pilootkursus - Infoturve").
Kursused valmisid EL Hispaania-Eesti ühisprojekti raames
"Tervishoiuvaldkonna töötajate digipädevuste arendamise projekt".

Vajadusel võin panustad Digiriigi akadeemia arendamisse.

Lugupidamisega,
Martin Avameri
Haridustehnoloog / Educational Technologist
Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Applied Health Sciences University
Nooruse 5, Tartu 50411; www.nooruse.ee <http://www.nooruse.ee/>
Tel: +372 737 0230 / 50 63 991