Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 44712202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 08:49:52 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 44712202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8675695&turva=7ef9160b2daf23cd5d0d6910cda842cf> 
&teade=8675695&turva=7ef9160b2daf23cd5d0d6910cda842cf

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 44712202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8675695&turva=7ef9160b2daf23cd5d0d6910cda842cf> 
&teade=8675695&turva=7ef9160b2daf23cd5d0d6910cda842cf

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8675695&turva=7ef9160b2daf23cd5d0d6910cda842cf> 
&teade=8675695&turva=7ef9160b2daf23cd5d0d6910cda842cf

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court