Subject: C-286/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 14:58:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/237
Kohtuasja number: C-286/25
Vastuse kuup�ev: 25.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: h�vitise maksmine; kapitali vaba liikumine; kasutusvaldus; 
omandi�igus; p�llumajandusmaa; turuv��rtus; �iglane h�vitis
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 17; ELTL artikkel 63

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8178

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium