Subject: C-302/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 16:43:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/244
Kohtuasja number: C-302/25
Vastuse kuup�ev: 19.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elektrooniline kaubandus; hinnaalandus; info�hiskonna teenused; 
kauba p�ritoluriik; konkurents; kultuurilise mitmekesisuse kaitsmine ja 
edendamine; reklaamikeeld
�iguslikud vormid: direktiiv 2000/31/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8185

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium