Subject: Detailplaneeringutest lähtuvalt
From: "Tormi Metspalu" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 17:40:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, pöördun Teie poole taaskordselt manuses oleva vana küsimusega.

Minu isiklikul veal ei ole ma salvestanud Teie toonast vastust
selgitustaotlusele.

Ilmselt ka minu veal ei suuda ma leida Teie toonast vastust Teie
dokumendiregistrist.

Palun siiski veelkord vastata lisaks manuses olevas kirjas toodud
küsimustikust:

1.      Kas kõik detailplaneeringus näidatud tehnovõrgud tuleb välja
ehitada detailplaneeringus näidatud asukoha ja tehnilise lahenduse
kohaselt ? Igaks juhuks viitan et detailplaneeringu tehnojooniste tarbeks
ei ole vaja ühtegi pädevust, peale Arhitekt 5 või Maakorraldaja.

2.      Kui DP on on kehtivusega alla 5a, siis kas kohalikul omavalitsusel
on võimalust lihtsamalt menetleda teede ja tehnovõrkude muudatust kui läbi
Projekteerimistingimuste menetluse? St kas on mingit võimalust liigutada
mõnda tehnovõrku üle 1m ühele või teisele poole või asendada ka suuremad
põhimõttelised muudatused – ennekõike suht suurest erinevusest Arhitekti
ja teiste tehnovõrkude projekteerijate pädevuste osas ?

3.      Kui suur võimalus on muuta DP-s toodud maastikuarhitekti
lahendust? Puude asukohta, põõsaste vahetust või ärajätmist? Või on ka
siin vajalik projekteerimistingimuste menetlus ? Kui jah – siis kui
detailselt ?

Lugupidamisega,

Tormi Metspalu

OÜ Projektlahendused

Suurekivi põik 3, Peetri alevik 75312

Mob.+372 5037162

[email-masked]