Subject: Siunčiamas dokumentas Nr. D8(E)-2318 „VASAB DECLARATION“
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 09:45:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sveiki,
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija pateikė Jums dokumentą „VASAB 
DECLARATION“, reg. Nr. D8(E)-2318.

Tai yra automatiškai Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos 
(DBSIS) pateiktas pranešimas. Prašome neatsakinėti į šį laišką. Kilus 
klausimų prašome susisiekti su laiško siuntėju:
Rūta Dobranskienė
[email-masked]
_______________

Paaiškiname, kad gautus elektroninius dokumentus, kurių plėtinys yra „*.adoc“ 
galite atsidaryti ir patikrinti Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos 
svetainėje https://adoc.archyvai.lt/eais-lpp/app/view. Paspaudę „Pasirinkti 
failą“ pasirinkite failą, kuris pridedamas šiame laiške, ir spauskite 
„Peržiūrėti dokumentą“. Pasirinkus laukelį „Metaduomenys“ rodomi dokumentą 
derinę ir pasirašę asmenys bei dokumentui suteiktas registracijos numeris 
(jei dokumentas registruotas). Dokumentą taip pat galite peržiūrėti 
naudodamiesi bet kuria ADOC formatą palaikančia programine įranga.
_______________

Šiame el. laiške ir jo prieduose esanti informacija yra konfidenciali ir 
skirta tik tam asmeniui ar organizacijai, kuriai yra adresuota. Jeigu šį el. 
laišką gavote per klaidą, bet koks el. laiško turinio, jo priedų ar jų 
dalies naudojimas, platinimas, atskleidimas ar kopijavimas kitiems asmenims 
yra neteisėtas. Prašome apie klaidingai gautą el. laišką pranešti siuntėjui 
ir laišką bei jo priedus ištrinti.