Subject: FW: UNHCR uuringu raport ja kutse veebiseminarile (12. juuni, kell 14:00)
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:48:22 +0300

Tere,

Edastame info!

Lugupidamisega

Dokumendihaldus  SOM

From: Mariia Khrapunenko <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 3, 2025 5:40 PM
To: Mariia Khrapunenko <[email-masked]>; Olga Sõtnik <[email-masked]>
Subject: UNHCR uuringu raport ja kutse veebiseminarile (12. juuni, kell 
14:00)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname kõiki, kes on juba registreerunud 12. juunil toimuvale 
veebiseminarile, kus tutvustatakse uuringut  „Soolist vägivalda kogenud 
sunniviisiliselt ümberasunud ja kodakondsuseta inimeste olemasolevate 
suunamisteede hindamine"(Assessment of the existing referral pathways for 
forcibly displaced and stateless people who have experienced gender-based 
violence (GBV) in Estonia).

Neile, kes ei ole veel registreerunud, tuletame meelde, et seminar toimub:
📅 12. juunil 2025
⏰ Kell 14.00–15.00
🌐 Veebis (eesti keeles)
🔗 Registreerimislink:  <https://forms.office.com/e/gYMSy4DS7w> 
https://forms.office.com/e/gYMSy4DS7w

Seminari eesmärk on tutvustada uuringu tulemusi ning arutada ja täpsustada 
koostatud soovitusi. Osalemislink saadetakse pärast registreerimist.

📄 Uuringuaruanne on nüüd saadaval ja saadame selle Teile käesoleva kirja 
manuses. Palume Teil enne seminari võimalusel sisuga tutvuda.

NB! Aruanne on mõeldud ainult taustamaterjaliks osalejatele ega ole 
avalikuks jagamiseks.
Palume hoiduda selle dokumendi edastamisest väljaspool seminariga seotud 
huvirühmi.

Seminari päevakava:

14:00 – Tervitussõnad (Olga Sõtnik, UNHCR)
14:05 – Uuringu tulemuste esitlus (prof Lehte Roots, Tallinna Ülikool)
14:35 – Arutelu ja osalejate tagasiside
14:55 – Kokkuvõte

Täname veel kord kõiki, kes uuringusse panustasid või seminaril osalevad! 
Teie kogemused ja tagasiside aitavad tagada, et tulemused oleksid 
asjakohased ja praktiliselt rakendatavad.

Parimate soovidega
UNHCR Eesti esindus