Subject: C-301/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:51:20 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/243
Kohtuasja number: C-301/25
Vastuse kuup�ev: 19.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eksitav teave; ettev�tja ja tarbija vaheliste tehingutega seotud 
ebaausad kaubandustavad; tarbijakaitse; toiduainete turustamine; toidualase 
teabe esitamine tarbijale
�iguslikud vormid: direktiiv 2005/29/E�; ELTL artikkel 169; m��rus (EL) nr 
1169/2011

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8184

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium