Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 42824202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 14:30:38 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 42824202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8659274&turva=3ab96abc7ac0fe3bbb1c1c0ca3010577> 
&teade=8659274&turva=3ab96abc7ac0fe3bbb1c1c0ca3010577

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 42824202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8659274&turva=3ab96abc7ac0fe3bbb1c1c0ca3010577> 
&teade=8659274&turva=3ab96abc7ac0fe3bbb1c1c0ca3010577

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8659274&turva=3ab96abc7ac0fe3bbb1c1c0ca3010577> 
&teade=8659274&turva=3ab96abc7ac0fe3bbb1c1c0ca3010577

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court