Subject: Kutse osalemiseks tööandjate küsitluses riigikaitse teemadel
From: Tauno Õunapuu <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 08:29:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Kutsume Teid osalema tööandjate küsitluses, mille eesmärk on hinnata 
tööandjate teadlikkust ning valmisolekut panustada riigikaitsesse. Uuring 
valmib Kaitseministeeriumi tellimusel ning seda viib läbi LevelLab OÜ. 
Küsitluse käigus kogutud teave on konfidentsiaalne. Küsimustiku täitmine 
võtab aega kuni 7 minutit.
Küsimustikule vastamiseks klõpsake palun järgmisel lingil: 
https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=7BMmyz93hXuwJ6m 
<https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=7BMmyz93hXuwJ6m&lang=et> 
&lang=et
Kui Teil tekib vastamise käigus küsimusi, võtke palun ühendust projektijuhi 
Tauno Õunapuuga ([email-masked]).
Täname väga, et leiate aega küsimustikule vastamiseks!

English version below:

Hello!
We invite you to participate in an employer survey aimed at assessing 
employers' awareness and readiness to contribute to national defense. The 
survey is commissioned by the Ministry of Defence and conducted by LevelLab 
OÜ. All information collected during the survey is confidential. Completing 
the questionnaire will take up to 7 minutes.
To participate in the survey, please click on the following link (You can 
change the language on the welcome page): 
https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=7BMmyz93hXuwJ6m 
<https://e-uuringud.ee/index.php/565241?token=7BMmyz93hXuwJ6m&lang=et> 
&lang=et
If you have any questions during the process, please contact the project 
manager Tauno Õunapuu ([email-masked]).
Thank you very much for taking the time to respond to the questionnaire!

Lugupidamisega/ Best regards
Tauno Õunapuu
Projektijuht
LevelLab OÜ
Mob: +372 513 8041
E-mail: [email-masked]