Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 11:17:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/07774 aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Äkkeküla tee // 
Narva-Jõesuu linn, Olgina alevik, Hõbepaju tee // Kõrvenõgese // Lepa // 
Metsa tn 2 // 2c // Mäeveeru // Paju // Pikanurme // Pinna tn 9 // Põlluvahe 
tee // Vahekraavi (Kanalisatsiooni survetorustik) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusseadustik §42 lg 6.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27376368>  (menetlus nr: 
437188), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.