Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 36639202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 13:44:16 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 36639202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8627110&turva=5445944e4db2037b3f29bbe0568a2777> 
&teade=8627110&turva=5445944e4db2037b3f29bbe0568a2777

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 36639202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8627110&turva=5445944e4db2037b3f29bbe0568a2777> 
&teade=8627110&turva=5445944e4db2037b3f29bbe0568a2777

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8627110&turva=5445944e4db2037b3f29bbe0568a2777> 
&teade=8627110&turva=5445944e4db2037b3f29bbe0568a2777

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court