Subject: Kutse MKM haldusala töötajale.
From: "Mall Kikas" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Anu Vask"
Date: Wed, 7 May 2025 18:25:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Nädala pärast, 14.-16.mail kl 9-17 toimub Bekkeri Sadamas rahvusvaheline 
kaitse- ja tsiviilkaitse ning varustuskindluse ja elanikkonnakaitsemess ning 
konverents.

Kuni 9.05 saab registreerida TASUTA kutse saamiseks: 
<https://wn1nfufs6x8.typeform.com/to/Urg7gj9z?typeform-source=supplysecurity.eu> 
https://wn1nfufs6x8.typeform.com/to/Urg7gj9z?typeform-source=supplysecurity.eu

Soovitame ummikute vältimiseks tulla võimalusel messile trammiga nr 1,2,5 
MARATI peatus.

Kaasa võtta ID kaart ja kohapeal kaelakaardi saamiseks näidata lingile 
registreerumisel saadud QR-koodi.

Tervitades Mall Kikas

53100200

www.supplysecurity.eu <http://www.supplysecurity.eu>