Subject: Kiri
From: <[email-masked]>
To: "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 15:18:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Taotlus Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi valitsemisel 
oleva Maa- ja Ruumiameti kinnistu üleandmiseks Kliimaministeeriumile

Registreerimise kuupäev: 06.05.2025

Registreerimise number: 8-4/25/7433-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>