Subject: Filmivõtete luba kinnistul 65301:013:0456 (Rae vald)
From: "TEX21" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 11:32:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Võtame teiega ühendust Exitdoor Pictures'i nimel.

Soovime taotleda luba filmivõtete läbiviimiseks järgmisele riigile
kuuluvale kinnistule Rae vallas:

65301:001:5590

Kinnistu on riigiomandis ning selle valitsejaks on Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeerium, volitatud asutusena Maa- ja Ruumiamet.

Oleme noor ja entusiastlik filmimeeskond Tallinnast ning valmistame
ette väikese eelarvega lühifilmi. Filmi tegevus toimub Teise
maailmasõja lõpupäevadel Saksamaa metsades (stsenaariumi järgi
Berliini lähistel).

Meil on mõned küsimused seoses võimaliku filmimisega sellel kinnistul:

Kas oleks võimalik filmida nimetatud kinnistul?

Kas oleks lubatud ajutiselt kaevata madalaid kraave (kuni 1 m sügavus,
10–15 m pikkus, 0,5 m laius)? Tööd tehakse käsitsi või väikese
ekskavaatoriga. Pärast võtteid taastame kõik endisel kujul.

Kas oleks lubatud kasutada piiratud koguses pürotehnikat (näiteks
tolmu ja väikeste plahvatuste imiteerimiseks)? Kõik toimingud viiakse
läbi professionaalide poolt, kellel on vastavad load ja kogemused.
Meie koostööpartneriks on Tulepood.ee.

Kui projekt saab heakskiidu, kas oleks riigiasutus huvitatud, et teid
mainitakse tänusõnades filmi lõputiitrites (näiteks nime või logoga)?

Filmi iseloomustuseks – tegemist on sõjavastase ja poliitiliselt
neutraalse projektiga, mille eesmärk on esitada filosoofiline ja
visuaalselt mõjuv lugu. Film ei toeta ega propageeri ühtegi konflikti
osapoolt.

Lisaks jagame siinkohal linke meie varasematele töödele:

Instagram: https://www.instagram.com/hoffmann._films
YouTube: https://www.youtube.com/@exitdoorpic/videos

Täname teid juba ette tähelepanu eest ning ootame huviga teie vastust!

Lugupidamisega,
Exitdoor Pictures