Subject: [SPF katki]Themis andmebaasi kasutajaks registreerimine (direktiivide ülevõtmise seire)
From: Ülle Hanson - RK <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Ülle Kurvits, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Grete Kindel", "Pille-Liis Milvere", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Elen Nurme"
Date: Thu, 24 Apr 2025 16:34:12 +0300

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Nagu viimasel EL kohtu töögrupi kohtumisel sai välja pakutud, siis 
direktiivide ülevõtmise seire parandamise eesmärgil võiksime laiendada 
Euroopa Komisjoni Themis andmebaasi kasutajate ringi. Eriti oluline on 
otsejuurdepääs andmebaasile seal oleva info kontrollimiseks ja ülevõtmise 
planeerimiseks nendele ministeeriumidel, kellel on suur direktiivide 
ülevõtmise koormus. Võime registreerida kasutajaõigused ka mitmele inimesele 
nt EL kohtu töögrupi liikmele ja Seira andmebaasi koordinaatoritele (osadel 
ministeeriumidel ongi samad inimesed vt lisatud Exceli tabel). Kasutajate 
registreerimiseks on vajalik EU Login konto olemasolu.
Themise andmebaasi leiab:
https://webgate.ec.europa.eu/themis-inf/index.html

Palun andke teada, kellele teie ministeeriumist Themise andmebaasi 
direktiivide osale ligipääsud teha. Esialgu katsetaks Viewer õiguse 
andmisega st saab andmebaasis päringuid teha meie varasemate teavituste 
kohta ja uute direktiivide puhul tutvuda komisjoni ülevõtmise abiinfoga (nt 
vastavustabeli template). Komisjonile ülevõtmise teavituste edastamisega 
jätkaks praegu vanaviisi st sisestan info Themisesse ise kui märku annate, 
et ülevõttev õigusakt on vastu võetud ja avaldatud Riigi Teatajas.

Kuna olen järgmisest nädalast puhkusel, siis perioodil 30.04-09.05 saab 
kasutajakontode tegemisel aidata minu kolleeg Elen Nurme 
([email-masked])

Heade soovidega

Ülle Hanson
ELS nõunik
6935253