Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 08:24:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16636 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Pargi tänav // Teaduse tn 
2b // 4 // Teaduse tänav (sõidu- ja kõnnitee) ja soovib teid kaasata eelnõu 
üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teavitame Teile, kui projekteeritava kinnistu või 
naaberkinnistu omanikule, et Saku Vallavalitsusele on esitatud ehitusloa 
taotlus nr. 2511271/16636 sõidu- ja kõnnitee rajamiseks ning ristmiku 
rekonstrueerimiseks Teaduse tänav (71801:005:0469), Teaduse tn 2b 
(71901:001:0451), Teaduse tn 4 (71801:005:0278), Pargi tänav 
(71801:005:0645), Teaduse tn 1 (71801:005:0035) ja Teaduse tn 3a 
(71801:005:0554) kinnistutel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27349928>  (menetlus 
nr: 485399) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 05.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.