Subject: [DKIM katki]Fwd: Arvamus Eesti-Läti neljanda elektriühenduse trassialternatiivile
From: "Andres Niinepuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 16:33:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere

Edastan eelnevalt saadetud kirja uuesti.

Parimate soovidega

Andres Niinepuu

Soo 2
Tallinn 10414
m: +372 565 9021
e: [email-masked]

Begin forwarded message:

From: Andres Niinepuu <[email-masked]>

Subject: Arvamus Eesti-Läti neljanda elektriühenduse trassialternatiivile

Date: 15. March 2025 at 15:44:04 EET

To: [email-masked], [email-masked]

Tere

Saadan arvamuse Eesti-Läti neljanda elektriühenduse trassialternatiivi 
kohta, mis kulgeb läbi Paatsalu alajaama. Arvamuse menetlemisel palun 
arvestada asjaoluga, et puudutatud kinnistu omanikku ei ole eelnevalt mingil 
põhjusel menetlusse kaasatud ning info menetluse kohta jõudis omanikuni 
täiesti juhuslikult alles märtsis.

Parimate soovidega

Andres Niinepuu
juhatuse liige

Northwind OÜ
Soo 2
Tallinn 10414
m: +372 565 9021
e: [email-masked]