Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 27138202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 10:39:23 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 27138202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8602204&turva=f6a2cd1c8b1a0f8ede36757156a3f52a> 
&teade=8602204&turva=f6a2cd1c8b1a0f8ede36757156a3f52a

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 27138202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8602204&turva=f6a2cd1c8b1a0f8ede36757156a3f52a> 
&teade=8602204&turva=f6a2cd1c8b1a0f8ede36757156a3f52a

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8602204&turva=f6a2cd1c8b1a0f8ede36757156a3f52a> 
&teade=8602204&turva=f6a2cd1c8b1a0f8ede36757156a3f52a

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court