Subject: Follow-up: Uuesti saadetud kiri tomatitoodete tarnete kohta
From: "El-Wadi Tomat" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 09:25:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud härra Erkki Keldo,

Minu nimi on Yuri Dobrynin ja ma esindan Egiptuse riiklikku tehast El-Wadi 
for Food Industries Co., mis on spetsialiseerunud tomatipasta ja naturaalse 
tomatimahla tootmisele.

Ma saatsin teile juba varem kirja, kuid on võimalik, et te ei saanud seda 
või kiri läks kaduma.

Meie oleme riigiettevõte, kellel on kõik vajalikud litsentsid ja 
sertifikaadid. Toodame tomatipastat, mille kuivainesisaldus on vahemikus 
8–38% Brix, ning värskelt pressitud naturaalset tomatimahla vastavalt teie 
nõuetele ja spetsifikatsioonidele.

Kuna me oleme riiklik tehas ja varustasime kuni eelmise aasta maini Egiptuse 
relvajõude, ning oleme siiani valitsuse järelevalve all, siis eelistame 
koostööd just teie riigi valitsusasutustega. Erinevalt väiksematest 
ostjatest on meie jaoks eriti väärtuslik kõrgetasemeline koostöö riikide 
vahel. Näiteks on ÜRO esindajad tellinud meilt korduvalt tomatipastat Süüria 
vajadusteks – just sellist vastastikku kasulikku koostööd me otsimegi.

Kas teie riigis on riiklikke programme, mis varustavad toiduga lasteaedu, 
koole, haiglaid või muid avalikke asutusi? Meie tooted on 100% naturaalsed. 
Me ei kasuta kemikaale, paksendajaid, värvaineid ega emulgaatoreid mitte 
üheski tootmisetapis – alates seemnete istutamisest kuni töötlemise ja 
villimiseni. Seetõttu sobivad meie tooted ohutult nii täiskasvanutele kui ka 
lastele.

Meie hinnad on minimaalsed, kuna oleme tootjad, mitte vahendajad. 
Tomatipasta hind algab 0,70 eurost kilogrammi kohta.

Lugupeetud härra Keldo, kui te ei tegele isiklikult riiklikul tasandil 
toiduainete hangetega, kas oleksite valmis jagama selle eest vastutava isiku 
nime ja e-posti aadressi? Sellisel juhul palun luba viidata teie nimele 
pöördumisel selle ametniku poole.

Lugupidamisega,
Yuri Dobrynin
Export Development Manager
El-Wadi for Food Industries Co.
Email: [email-masked]
WhatsApp: +380679459501
Telegram: https://t.me/Yuri_Vll

  <https://mailtrack.io/trace/mail/96dce14e5792499807f9d3ae5ac026cb79b52785.png?u=12182034>