Subject: Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon palub "FIT for 55" kohta andmeid
From: "Ly Oper" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "vana RAM Info"
Date: Tue, 8 Apr 2025 09:23:08 +0300

Tere,

Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon palub Teie ministeeriumil
esitada hiljemalt 16.04.25 alljärgnevad andmed ja hinnangud, lähtudes
Riigikogu kodu- ja töökorra seaduse § 22 lõikest 1 ning 7.04.25 komisjoni
istungi otsusest:

1.	Hinnang/analüüs „Fit for 55“ paketi rakendamisest tuleneva
halduskoormuse muutusele.
2.	Hinnang/analüüs „Fit for 55“ paketi rakendamisega kaasnev
finantsvajadus avalikule- ja erasektorile.
3.	Mõjuanalüüs „Fit for 55“ paketi meetmete rakendamise kohta aastaks
2040 (ambitsioonikam eesmärk), koos metoodikaga.

7.04.25 istungit on võimalik vaadata:
<https://www.youtube.com/watch?v=4VJxcpfUE0E&list=PLU985AFYCOtOTLUJwwED1-F
EPBm1AieCj&index=1>
https://www.youtube.com/watch?v=4VJxcpfUE0E&list=PLU985AFYCOtOTLUJwwED1-FE
PBm1AieCj&index=1

Tagasisidet ootama jäädes

Ly Oper

Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon

T: +372 631 6469

M: +372 5912 6469

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee