Subject: TPS eCall seadusandlus Eesti Vabariigis
From: "Rauno Lepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 11:51:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Teile ettevõtte Volvax Baltic OÜ nimel.

Vastavalt Euroopa Liidu eCall määrusele 2015/758 (EL) on olemas kahte
tüüpi eCall-teenuseid. Üks neist on 112 eCall (kohustuslik eCall), mis
suunatakse avalikku hädaabikeskusesse. Teine on TPS eCall (Third Party
Service eCall), mis suunab hädaabikõne eratelefonikeskusesse – meie puhul
Volvo kõnekeskusesse.

Euro NCAP dokumentides on välja toodud, et punktide saamiseks peab TPS
eCall olema standardvarustuses kõigis riikides, kus Euro NCAP tähetaseme
reiting kehtib.

Olen tutvunud Eesti Vabariigi seadusandlusega, kuid ei ole seni leidnud
ühtegi õigusakti või sätet, mis keelaks TPS eCall teenuse kasutamise
Eestis.

Oleksin väga tänulik, kui saaksite kinnitada, kas TPS eCall kasutamine
Eestis on lubatud. Kui sellel teemal eksisteerib mõni konkreetne seadus
või regulatsioon, oleksin tänulik ka vastava viite eest.

Ette tänades ja parimate soovidega

Rauno Lepp
Product Specialist | Volvax Baltic

+372 533 63 955
[email-masked]

Volvax Baltic OÜ

Estonia, Latvia, Lithuania

Pärnu mnt. 232/5, 11314 Tallinn, Estonia