Subject: Haljala-Kukruse tee alternatiiv teede vastulause Koogu küla elanikelt
From: Koogu küla <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sun, 6 Apr 2025 16:23:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kahju peame oma aega raiskama sellisele asjale, aga kahjuks nagu näha ei ole 
riik oma tegevustes läbipaitsev. Selle asemel et suhtutaks inimestesse 
austusega vaatame ka meediast üha mustavat hoiakut nendesse kes tahavad 
elada rahus ja vaikuses.
Vastavalt ÜRO säästliku arengu eesmärkidele, eriti eesmärkidele, mis 
käsitlevad säästvat (linna)planeerimist, keskkonnasäästlikkust, looduslikku 
mitmekesisust ja kaasamist, peame vajalikuks tuua välja mitmeid olulisi 
aspekte meie vastulauses Haljala-Kukruse tee variantidele, mis on seotud 
Koogu külaga. Näiteks,mõjub tee rajamine negatiivselt meie elukeskkonnale, 
sealhulgas suurendab kasvuhoonegaaside heidet, looduskeskkonna üldist 
halvenemist ja nõrgestab meie kogukonna sotsiaalset struktuuri. Samuti 
rõhutame, et planeerimisprotsessi käigus peaks olema kohalike elanike häält 
rohkem kuulda, et tagada, et meie vajadused ja huvid oleksid piisavalt 
arvesse võetud.

Manuses on Jaagu talu (komineeritud arvamustega ka teistelt külaelanikelt) 
ja Suve talu vastulaused.

Koogu küla aktiivsed elanikud