Subject: Ettevõtja majandustegevusteate esitamise kohustus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 11:49:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin täpsustavat infot MTR registeeringu kohta. Ma Teie kodulehelt ei
leidnud sellele küsimusele vastust. Nimelt on nõue, et üks pädev isik ei
tohi samal ajal tegutseda rohkem kui kolme ettevõtja pädeva isikuna. Kas
pädev isik peab ennast ise enda ettevõttes ka MTR-i registrisse kandma?
Mina kui pädev isik, kas ma võin enda teenust pakkuda ka eraisikuna?

------

Lugupidamisega

Sven Allik

Haustec Ehitusjärelevalve OÜ

juhatuse liige

+3725114008