Subject: [DKIM katki]Gaasielektrijaamade kavandamisest Saku valda
From: <[email-masked]>
To: "Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "Siseministeerium" <[email-masked]>, "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Elering AS" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 09:11:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Gaasielektrijaamade kavandamisest Saku valda", mis on 
registreeritud 24.03.2025, numbriga 7-1/14-1.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]