Subject: MTA teavitus
From: "Maksu- ja Tolliamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 16:17:19 +0200

Lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Anname Teile teada, et seoses maksuandmete täpsustamisega vähenes Teie 2025. 
aasta maamaksusumma. Oma maksukohustustest saate ülevaate e-teenuste 
keskkonnas e-MTA, kus valige „Arvestus“ - „Nõuete ülevaade“.

Kui olete jõudnud maamaksu juba tasuda ja Teil ei ole Maksu- ja Tolliameti 
ees teadaolevaid maksukohustusi, siis saate taotleda enammakstud maksusumma 
tagastamist.

Taotluse maksu tagastamiseks saate esitada e-teenuste keskkonnas e-MTA, kus 
pärast sisselogimist:

• valige menüüst „Arvestus“ - “Tagastus- ja ümberkandetaotlused“

• vajutage nupule „Uus taotlus“

• valige avanenud menüüst “Ettemaksukonto vabade vahendite tagastustaotlus”

• täitke taotluse vormil vajalikud väljad

• vajutage nupule “Taotlen”.

Taotluse võite esitada ka teenindusbüroos või saata postiga aadressil Lõõtsa 
8a, 15176, Tallinn.

Küsimuste korral aitab meie klienditugi meilil [email-masked]. Samuti 
saate meile kirjutada e-MTAs, valides menüüst "Suhtlus" - "Kirjavahetus". 
Kirja teemaks valige „Maksualane nõustamine“.

Palume vabandust tekkinud ebamugavuste pärast!

Lugupidamisega

Maksu- ja Tolliamet

Уважаемый (ая) Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Сообщаем, что в связи с уточнением налоговых данных сумма земельного налога 
за 2025 год была уменьшена. Обзор своих налоговых обязательств можно 
посмотреть в среде э-услуг e-MTA, выбрав "Учёт" - "Обзор требований".

Если Вы уже уплатили земельный налог и у Вас нет каких-либo известных 
налоговых обязательств перед Налогово-таможенным департаментом, Вы можете 
подать ходатайство о возврате переплаченной суммы налога.

Ходатайство о возврате суммы налога можно подать в среде э-услуг e-MTA, где 
после входа:

• выберите в меню "Учёт - "Ходатайства о возврате и переводе"

• нажмите на кнопку "Новое ходатайство"

• в открывшемся меню выберите" Ходатайство о возврате свободных средств со 
счёта предоплаты"

• в форме ходатайства заполните необходимые поля

• нажмите на кнопку "Ходатайствую".

Также ходатайство можно подать в бюро обслуживания или отправить по почте по 
адресу: Лыытса 8а,15176, Таллинн.

При возникновении вопросов Вам поможет служба поддержки клиентов по 
электронной почте [email-masked]. Вы также можете написать нам в e-MTA, 
выбрав в меню „Общение“ - „Переписка“. Темой письма выберите „Налоговая 
консультация“.

Приносим извинения за причинённые неудобства!

С уважением,

Налогово-таможенный департамент

Dear Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

We would like to inform you that after specifying tax data, your land tax 
amount for 2025 was reduced. You can get an overview of your tax liabilities 
in the e-services environment e-MTA by selecting “Accounting” - “Overview of 
claims”.

If you have already paid the land tax and you do not have any other tax 
claims to fulfil, you can apply for a refund of the overpaid tax amount.

You can apply for tax refund in the e-services environment e-MTA, where 
after signing in:

• select “Accounting” - “Applications for refund and rewriting” from the

menu,

• click “New application”,

• select “Application for refund of the available funds of the prepayment

account” from the menu,

• fill in the required fields in the application form,

• click “Apply”.

You can also submit the application at a service bureau or send it by post 
to the address Lõõtsa 8a, 15176, Tallinn.

If you have any questions, please contact our customer support at 
[email-masked]. You can also write to us in e-MTA by selecting 
“Communication” - “Correspondence” from the menu. Select “Tax consultation” 
as the subject of the message.

We apologise for the inconvenience!

Yours sincerely,

Estonian Tax and Customs Board

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.