Subject: Teekasutustasu Logwolf OÜ
From: "info" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 13:40:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Oleme väikeettevõte ääremaal ja soovime oma panuse anda ääremaastumise 
vastu, siin väikselt tegutsedes.
Meil on meeskonnas raskeveok, kes on rohkem platsiauto ja oskab täita väga 
palju erinevaid ülesandeid tõstes, täites, kaevates. Ehk meeskonnaliige. 
Meil on vaja liikuda maanteel keskmiselt 3x kuus, 10- 50 km päevas. Peame 
väga ebaõiglaseks ja koormavaks maksta 10 km sõidu eest päevas 24€, mis 
ületab veoteenuse hinna, või lisada  1 koorma hinnale 24€, mis ületab koorma 
maksumuse. Ei sobi ka pikemaks perioodiks loa ostmine, mis oleks päeva kohta 
odavam, kuid muudab päevatasu meile veel kallimaks, sest me ei tarbi seda 
ära.
Ettepanekuks meie poolt, et annaksite võimaluse valida sõidukuupäevi 
kalendrist. Ostame kuupileti ja valime sõidukuupäevad aasta jooksul 
vastavalt vajadusele. See tagaks meie konkurentsivõime.
Kas annab selle suhtes midagi ette võtta?

Lugupidamisega
Arne Unt
Logwolf OÜ
5102074