Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 20283202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 18:19:47 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 20283202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8553942&turva=9e94ccd9c4553b6dd9431197385fa5fd> 
&teade=8553942&turva=9e94ccd9c4553b6dd9431197385fa5fd

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 20283202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8553942&turva=9e94ccd9c4553b6dd9431197385fa5fd> 
&teade=8553942&turva=9e94ccd9c4553b6dd9431197385fa5fd

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8553942&turva=9e94ccd9c4553b6dd9431197385fa5fd> 
&teade=8553942&turva=9e94ccd9c4553b6dd9431197385fa5fd

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court