Subject: Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu tugevdamise riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Martin Otsa" <[email-masked]>, "Tilk Holger" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 18:39:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitame Teile taotluse Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu tugevdamise riigi 
eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamiseks (palun 
vt manuses).

Lugupidamisega

Gerd Krieger | Juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
+372 5065 002
OÜ Orbital Tallinn | Hobujaama 4, Tallinn 10151

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirjas 
nimetatud saajale.
Teile ekslikult saadetud e-kirja palume kustutada ning teavitada selle 
saatjat.

This message contains confidential information and is intended only for the 
recipient named.
If you received this message by mistake, please delete it and notify the 
sender.