Subject: Teabepäring: teadusnõuniku kontakt
From: "Kristina Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 16:19:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Kristina Kivistik, Tartu Ülikooli Johan Skytte poliitikauuringute
instituudi turundus- ja kommunikatsioonispetsialist. Meie instituudi
juhatajal, Kristiina Tõnnissonil, on soov suurendada instituudi ja
ministeeriumite teadusalast koostööd.

Oleme otsinud Teie ministeeriumi kodulehelt teadusnõuniku kontakti, kuid
kahjuks seda avalikult kirjas ei ole. Seetõttu pöördun Teie poole
küsimusega, kas oleks võimalik saada Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi teadusnõuniku kontaktandmed (e-posti
aadress, võimalusel ka kontakttelefon), et saaksime edastada
koostööettepaneku.

Lugupidamisega
Kristina Kivistik
Johan Skytte poliitikauuringute instituut
turundus- ja kommunikatsioonispetsialist
Lossi 36-319
(+372) 53 015 434