Subject: Muudatustest maakasutus- ja ruumipoliitika valdkonnas
From: "Eero Alamaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 10:20:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saatsite 26.02 kirja nr 13-5/751-1, kus teavitate kohalike omavalitsusi 
maakasutus ja ruumipoliitika valdkonnas toimunud muudatustest. Kirja sisuks 
on suurest kirjeldus, kuidas erinevad ülesanded on liikunud varasemate 
ametkondade juurest teiste ametkondade juurde, samuti on kirja mõned uued 
kontaktid.

Kahjuks puuduvad kirjas selgitused ja põhjendused, miks sellised liikumised 
ette võeti, millist probleemi lahendati, kuidas "liikumised" probleemi 
lahendusele kaasa aitavad - kui võimalik, palun andke viide/link või 
vähemalt lühike põhjendus teie kirjas toodud tegevustele.

Lugupidamisega

Eero Alamaa
Saku vallavolikogu esimees

+372 5669 4080