Subject: xVentures Technologies seeking funding for cooperation development.
From: "xVentures Technologies" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 04:29:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear Economic Affairs and Industry,

Regarding the article on support for Estonian companies (see link
below), we would like to inquire about potential funding opportunities.
As an Estonian company and a cooperation partner with Cumucore, we are
seeking funding for cooperation development. The business plan and
Cumucore's support letter have been uploaded.

Samuti tõstetakse toetuse maksimaalset suurust seniselt 200 000 eurolt
300 000 eurole, mis võimaldab realiseerida suuremaid projekte ja
arvestab lisandunud abikõlblike kuludega. Kui toetust taotletakse vähese
tähtsusega abina, siis saab toetuse osakaal olla kuni 50% keskmise
suurusega ettevõtjale ja kuni 60% mikro- ja väikeettevõtjale.

https://mkm.ee/uudised/vaikese-ja-keskmise-suurusega-ettevotjate-toetus-touseb?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_term=Wed+26+Feb+2025&utm_campaign=Ekspordi+uudiskiri+Mis+juhtub+Eesti+ekspordiga+aastal+2025+-+kuus+tuntud+majandusanal%C3%BC%C3%BCtikut+jagavad+oma+n%C3%A4gemust

-- 
Best Regards

Bengt Olsson
xVentures Technologies
+32 47 835 1856, WhatsApp
Email: [email-masked]
Web: https://www.xventures-ou.com/