Subject: Kutse Peedu katastriüksuse piiride kättenäitamisele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 12:05:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp. Haraka katastriüksuse omanik

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

                                                                             
                                            Meie 21/02/2025

Kutse piiride  kättenäitamisele

Piiri asukoha looduses kättenäitamise põhjus

Teatan Teile kuuluva Haraka (63801:001:0616) katastriüksusega Pärnu maakond, 
Põhja-Pärnumaa vald, Viluvere küla, piirneva Peedu (63801:001:0172) 
katastriüksuse osalisest mõõdistamisest. Mõõdistatud on jagamise käigus 
määratud piiripunktid.  Mõõdistamine viiakse läbi Rail Baltic projekti 
raames ja tellijaks on Maa-amet.

Peedu katastriüksuse jajamisskeemi alusel on määratud Haraka ja Peedu 
katastriüksuste ühisele piirile piiripunkt nr 11. Piiripunkt on tähistatud 
metalltorust piirimärgiga.

Piirikirjeldus- Peedu

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

11

metalltoru

-

-

paigaldatud

-

Aeg ja koht

Kutsun Teid Paisunurga ja Peedu katastriüksuste ühise piiripunkti nr 7 ja 
Peedu katastriüksuse jagamispiirile paigaldatud piirimärkide 
kättenäitamisele 04/03/2025 algusega kell 10.00 piiripunkt nr 11 juures.

Piiride ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel 
looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel ja 
kindlakstegemisel palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb need esitada 
hiljemalt piiri kättenäitamisel looduses. Teie poolt esitatud märkused, 
taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, 
mida saate allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate ilma piiride 
kättenäitamiseta piiriprotokolli allkirjastada.

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või 
piirimärke iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja

Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

Lisad: Piiripunktide ja piiride skeem