Subject: MKM toetuskiri (Tartu Planeerimiskonverents)
From: "Ingmar Pastak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristi Post" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 12:42:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Saadan Tartu Planeerimiskonverentsi toetuskirja, adresseeritult ministrile. 
Kooskõlastatud Andres Levaldi ja Külli Siimuga.

Tervitades,
Ingmar Pastak
Tartu Planeerimiskonverentsi nõukogu nimel

Department of Geography, <https://www.geograafia.ut.ee/en>  University of 
Tartu, Estonia | Centre for Migration and Urban <http://cmus.ut.ee/> 
Studies |  <http://espon.ut.ee> Estonian Contact Point ESPON | Estonian 
Contact Point URBACT <https://urbact.eu/eesti>  |46 Vanemuise St, Tartu 
51014, Estonia | Phone: +3725247860 | Estonian 
<https://www.etis.ee/CV/Ingmar_Pastak/eng>  Research Information System 
|Researchgate <https://www.researchgate.net/profile/Ingmar-Pastak>  | 
LinkedIn <https://ee.linkedin.com/in/ingmar-pastak-9306b843>  | 
<https://orcid.org/0000-0002-9159-5673> ORCID | www.tarkmaaelu.ee 
<https://www.tarkmaaelu.ee/>