Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0163 - "Energiamajanduse korralduse seaduse muutmise seaduse eelnõu (574 SE)"
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 10:55:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0163 - Energiamajanduse korralduse seaduse 
muutmise seaduse eelnõu (574 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 13.2.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 06.03.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/bf8ca2a0-47a4-4b4f-ade5-ac5b48e3792b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/bf8ca2a0-47a4-4b4f-ade5-ac5b48e3792b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main