Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0162 - "Ühistranspordiseaduse muutmise seaduse eelnõu (578 SE)"
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 11:05:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0162 - Ühistranspordiseaduse muutmise seaduse 
eelnõu (578 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 13.2.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Tähtaeg: 06.03.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/135e94e9-da2f-4208-9fb0-fef5a2dccd15
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/135e94e9-da2f-4208-9fb0-fef5a2dccd15?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main