Subject: Liiklusregistri andmetele juurdepääsu lepingust
From: "Martin Tubalkain" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 15:24:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Transpordiameti ja  Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) vahel
on sõlmitud „Liiklusregistri andmetele juurdepääsu leping nr 14-00392/075“
leping, millega on võimaldatud juurdepääs seaduses sätestatud avalike
ülesannete täitmiseks vajalikele liiklusregistri andmetele X-tee kaudu.

MKMile  on avatud rohkem teenuseid, kui lepingus on kokku lepitud.
Vastavalt lepingule ja selle lisadele on avatud täiendavalt veel järgnevad
teenused: paring3, jlparing2, jlparing3, isikuAndmed, soidukiAndmed,
soidukiandmed2

Juhul, kui väljatoodud teenused on vajalikud, siis peame selle lepinguga
fikseerima, sest Transpordiamet ei saa anda rohkem andmeid välja, kui need
mille me oleme kirjalikult kokku leppinud.

Jään ootama Teiepoolset tagasisidet.

Parimate soovidega

Martin Tubalkain

Teenusehaldur

+372 598 17 141

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet