Subject: EMTAK 2025 e-äriregistris / EMTAK 2025 in e-Business Register
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 14:41:16 +0200

Hea e-äriregistri lepinguline klient

Soovime tähelepanu juhtida, et 1. jaanuarist 2025 hakkas kehtima uuendatud 
Eesti majanduse tegevusalade klassifikaator (EMTAK 2025).
Enne 1. jaanuari registrisse kantud juriidiliste isikute puhul jäävad 
tegevusalad esialgu registris samaks (EMTAK 2008 alusel määratud). Nende 
muutumine toimub järkjärgult, kui ettevõtja esitab uue majandusaasta 
aruande, millega koos teatab ka oma tegevusala(d) uue tegevusalade 
klassifikaatori järgi. (v.a FIE ja UÜ, kes saavad tegevusalasid muuta 
avalduse esitamisega).
E-äriregistris (sh API teenuste kaudu) tegevusala info pärimisel soovitame 
seega jälgida, millist klassifikaatorit on tegevusala määramisel kasutatud.
Täpsemat infot EMTAK muudatuste kohta saate lugeda abiinfo lehel. 
<https://abiinfo.rik.ee/node/340/>

Heade koostöösoovidega

e-äriregister

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Dear client of e-Business Register,

We kindly inform you that the new classification of activities (EMTAK 2025) 
came into effect from January 1st 2025. For legal persons the activity will 
initially still remain the same as before (according to EMTAK 2028 
classification). The adjustment will take place gradually when companies 
submit their new annual reports, with which the areas of activities will be 
submitted according to the new classification (except for FIE and UÜ which 
do not submit annual reports and can change their activities with 
applications).
When requesting information on the field of activity via the e-Business 
Register (inc API services), we therefore recommend that you monitor which 
classifier has been used to determine the field of activity.
You can read more about the changes of EMTAK from our Help portal. 
<https://abiinfo.rik.ee/en/node/340/>

Kind Regards,

e-Business Register

[email-masked] <mailto:[email-masked]>