Subject: Liikluskindlustuse lepitusorgani ja kindlustuse lepitusorgani lepitusaasta aruanne
From: "Martti Merila" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mari-Liis Aas", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õigus TG <[email-masked]>, "Kristiina Kubja",Jüri Press <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Lepitus EKsL" <[email-masked]>, "Lepitus LKF" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 12:38:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie  juures tegutsevad kindlustuse lepitusorgan ja liikluskindlustuse
lepitusorgan, kes tegelevad vastavalt kindlustuse ja liikluskindlustuse
vaidluste lahendamisega lepitusmenetluse põhimõtetel. Möödunud aastal
esitati kindlustusvaidluste lahendamiseks 505 lepitusavaldust, millest 227
olid liikluskindlustuse vaidlused ja 278 muud kindlustusvaidlused.
Edastame tutvumiseks aruande, mis käsitleb nende organite tegevust
eelmisel aastal!

Aruanne on kättesaadav siit:
https://www.lkf.ee/sites/default/files/Lepitusorgan_aruanne_2024(6).pdf.

Lugupidamisega

Martti Merila

Eesti Liikluskindlustuse Fond / Eesti Kindlustusseltside Liit

õigusvaldkonna juht

tel 667 1809, 507 4563