Subject: Tuumajaama eriplaneeringu algatamise taotluse tagasiside
From: "Madis Vasser" <[email-masked]>
To: "Riigikantselei", <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 12:52:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Vabariigi valitsus; Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium

Olles tutvunud Fermi Energia poolt esitatud väikese modulaarse tuumajaama 
rajamise riikliku eriplaneeringu algatamise taotluse avalike materjalidega, 
toob keskkonnaühendus Eesti Roheline Liikumine välja taotluse mitmed 
sisulised puudused. Nendest lähtuvalt soovitame kõnealuse eriplaneeringu 
algatamise taotluse praegusel kujul tagasi lükata. Täpsem tagasiside 
manuses.

Lugupidamisega

Madis Vasser

Väiketuumajaamade vanemekspert

Eesti Roheline Liikumine
www.roheline.ee <http://www.roheline.ee>

Tel: +372 5395 0310