Subject: Päring: energiamärgiste väljastajate määratlus õigusaktides
From: "Piret Poldsaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sun, 2 Feb 2025 13:52:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Otsin infot selle kohta, mis õigusaktis (seaduses või määruses) on välja 
toodud, milliste õigustega inimesed või ettevõtted võivad:

1.	Väljastada energiamärgiseid
2.	Modelleerida energiakasutust

Saan aru, et energiamärgis tuleb laadida ehitisregistrisse, aga kes seda 
teha võib ning kus see täpselt kirjas? Samuti seda, et kes võib hoonete 
energiakastust modelleerida.

Seda infot pole õigusaktis Nõuded energiamärgise andmisele ja 
energiamärgisele: https://www.riigiteataja.ee/akt/106052015002?leiaKehtiv

Samuti ei leidnud seda Teie kodulehelt energiatõhususe rubriigist: 
https://kliimaministeerium.ee/hoonete-energiatohusus#energiamargiste-valj

Palun suunake mind õige inimese või osakonna juurde, kes suudaks mulle 
vajalikud viited saata.

Lugupidamisega,

Piret Põldsaar

ZeroEdition OÜ

ZeroEdition GmbH