Subject: Maksu- ja Tolliameti teade e-MTA pääsuõiguste peatse lõppemise kohta
From: "Maksu- ja Tolliamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 25 Jan 2025 00:03:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud MAJANDUS- JA KOMMUNIKATSIOONIMINISTEERIUM

Teie esindajate e-MTA kasutamise pääsuõiguste kehtivus hakkab lõppema.

Esindaja	 Pääsuõigus / pääsuõiguste pakett	 Kehtivuse lõppInga 
Leelanss	 Töötamise registri (TÖR) andmete saatmine masin-masin liidese 
vahendusel	 31.01.2025 23:59Inga 
Leelanss	 Töötamise registris (TÖR) andmete muutmine	 31.01.2025 23:59Inga 
Leelanss	 Töötamise registris (TÖR) andmete vaatamine	 31.01.2025 23:59Lugupidamisega

Maksu- ja Tolliamet

See on automaatne teade, millele palume mitte vastata. Kui Te ei soovi enam 
pääsuõiguste kohta teateid saada, siis saate nendest loobuda e-MTA 
<https://maasikas.emta.ee/login/?lang=et> s: „Seaded“ > „Pääsuõigused“ > 
“Esindajate pääsuõigused“.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.