Subject: Hiiumaa valla ÜP ja KSH aruande eelnõu
From: Kaire Nõmm <[email-masked]>
To: "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "HM", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, "[email-masked]"
Cc: "Hiiumaa Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:40:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Hiiumaa Vallavalitsus on  teile 13.122024 saatnud kooskõlastamiseks
Hiiumaa valla üldplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise
aruande eelnõu, tuginedes Planeerimisseaduse § 85 lõikele 1.

Planeerimisseaduse § 85 lõikes 2 märgitakse, et kui kooskõlastaja ei ole
30 päeva jooksul eelnõu saamisest arvates kooskõlastamisest keeldunud ega
ole taotlenud tähtaja pikendamist, loetakse üldplaneering ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise aruande eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi
kooskõlastatuks.

Palume täpsustada kas olete veel vastuskirja koostamas ja vajate tähtaja
pikendamist või võime lugeda dokumendi kooskõlastatuks.

Heade soovidega

Kaire Nõmm

arhitekt

Hiiumaa Vallavalitsus

53040898