Subject: Liikme nimetamine tuumaregulaatori loomise töörühma
From: "Monika Lepasson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 12:47:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Keskkonnaamet edastas 27.12.2024 Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumile DHX kaudu kirja nr 1-15/24/26032 „Liikme 
nimetamine tuumaregulaatori loomise töörühma“ vastamistähtajaga 08.01.2025 
(edastatud kiri lisatud kirjale). Kahjuks ei ole vastuskiri Keskkonnaametini 
veel jõudnud. Oleksime väga tänulikud, kui saaksite kontrollida, kas kiri on 
kohale jõudnud. Teie tagasiside 27.12.2024 edastatud kirjale on meile väga 
oluline.

Lugupidamisega,

Monika Lepasson

juhataja

kliima- ja kiirgusosakond | Keskkonnaamet

Kopli 76, 10416 Tallinn

+ 372 56642976